*~Mari Menunaikan Solat~*

Monday, January 17, 2011

Segmen luahan hati? :)

Ok, maybe saya pernah buat kot segmen luahan hati...

Sebenarnya ada blog personal pasal hal2 berkaitan diri ini, jadi sebelumnya tak cerita di sini... :)

Hmm... Ape yang nak diluah eh?? Lupa suda...

Apa tujuan saya buat blog nie? Populariti? Duit? Atau untuk kepuasan diri?
Tujuan dah jumpa. Tapi ilmu dalam diri masih belum cukup untuk di'share' dengan sesiapa sahaja yang singgah di sini. Amalan pun tak seberapa, bimbang dihisab jika nasihat yang disebar kepada orang lain tak diamal. Risau.... Mm.... jika blogging nie untuk main2, main cityville kat facebook pun dah cukup addicted. Lebih2 lagi a.p sentiasa bagi hadiah maya.. zoning permit? Hehe... Ok, stop. Mesmerizing tul game tu.... Baik climbing Gunung Kinabalu, ada juga bagus untuk jantung (akan tercapai dalam tahun nie).


~~siapa saya ~~

o budak comot (budak lagi ke...) yang sentiasa xkan putus asa untuk memperbaiki diri...
o walaupun dalam hati ini penuh dengan kesan duka lara, budak comot ini akan sentiasa cuba senyum pada orang sekeliling agar memberi keceriaan pada mereka dengan senyuman ini. :)

o Ok, dah 17 januari pun. Azam tahun ini?
mmm.... tak ditentukan lagi. Takpe, azam sepanjang hayat sudah mencukupi...

o Terpesona dengan akhlak seorang kawan yg tak tergoda dengan couple mapel + dating zaman remaja. Bila tengok amalannya, istiqamahnya, hatinya (tak dapat dilihat, hanya dapat dirasai) pada Tuhan, baru faham.... Pastinya bukan calang2 lelaki yang jatuh hati dengan dia nanti. Saya harap sehingga akhir hayatnya, dia istiqamah dengan amalannya penuh hati2 (sebab bukan senang nak jaga amalan yang baik2 nie, tul tak?). Hmm... Saya memang banyak kekurangn. Takpe, jangan putus asa.

o Mahu bersederhana dlm hidup.

o ok, itu je. ;)







No comments:

Post a Comment